Mitä: FinDiP työryhmän vuositapaaminen
Milloin: 15.5.2023 klo 10-12
Missä: Zoomissa
Diversity in Physics (FinDiP,Moninaisuus-työryhmä) on Suomen fyysikkoseuran alainen työryhmä. Ryhmän tavoitteena on edistää fysiikan alan moninaisuutta ja ilmapiiriä aidosti avoimeksi. Ryhmän toiminta keskittyy pääasiassa suomalaisten yliopistojen toimintaan.
FinDiP toivottaa tervetulleeksi uusia jäseniä työryhmään! Järjestämme vuositapaamisen verkkotapaamisena Zoomissa maanantaina 15.5.2023 klo 10-12. Tilaisuus on avoin kaikille kiinnostuneille!
FinDiP-työryhmässä on pieni ydintiimi, jota yhdistää kiinnostus moninaisuusteemoihin. Etsimme nyt uusia jäseniä ydintiimiin, ja myös uusia ideoita kansallisen tason toimintaa. Erityisesti toivoisimme, että saisimme ydintiimiin kolleegoita eri uravaiheilta, ja maantieteellisesti laajasti eri yliopistoista Suomessa. Haluamme myös tukea paikallistason toimijoita yliopistojen fysiikan laitosten omissa yhdenvertaisuus- ja hyvinvointiryhmissä. Mikäli olet kiinnostunut FinDiP:n toiminnasta, voit ottaa yhteyttää ydintiimin jäseniin. Vuositapaamisen Zoom-linkin saat lähettämällä aiheesta sähköpostia Tuuli Miinalaiselle (tuuli.miinalainen( a t ).fmi.fi) tai Milica Todorovicille (milica.todorovic( a t )utu.fi). Tervetuloa mukaana tapaamiseen!