Jäsenedut

Arkhimedes-aikakauslehti lähetetään jäsenille jäsenetuna. Toimitukset pääsääntöisesti sähköisesti. Lisäksi Fyysikkoseuran jäsenet saavat myös European Physical Societyn jäsenlehden, Europhysics Newsin. sähköisesti senkin. Vähentämällä postituksia säästämme samalla myös luontoa. Fysiikan päivien osallistumismaksu tulee pysymään olennaisesti alempana seuran jäsenille kuin muille.

Seuran kannatusjäsenille tarjotaan yhteystietoa korkeakouluissa toimivista tutkijoista sekä informaatiota fysiikan ja sen sovellusten kehityksestä Fysiikan päivillä ja seminaareissa. Jäsenmaksuun sisältyy mainokseen Fysiikan päivillä (sisältää yrityksen mainokset Arkhimedes-lehdessä ja sähköisessä abstraktikirjassa, sekä yrityksen logon kokouksen webbisivuilla ja lopullisessa ohjelmassa) ja kannatusjäsenet saavat alennusta mainoksista Arkhimedes-lehdessä (30%). Kannatusjäsenten logot ja lyhyt kuvaus laitetaan Fyysikkoseuran kotisivuille. Seuran toiminnassa pyrimme luomaan mahdollisimman paljon vuorovaikutusta seuran jäsenten ja kannatusjäsenten välille ja Fyysikkoseuran blogi tarjoaa mahdollisuuden esitellä tarkemmin yritysten toimintaa.

Jäsenetujen edellytys on vuosittaisen jäsenmaksun maksaminen.